Mamapop tornarà l'any vinent tot i no complir les expectactives de recaptació
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
La segona edició de Mamapop no ha complert les expectatives dels organitzadors. La recaptació ha sobrepassat els 20.000 euros, menys del que es va aconseguir l´any passat. En tot cas els organitzadors avancen que hi haurà una tercera edició al Principat.
El projecte, que va néixer a Lleida on ja se n'han fet cinc edicions, destina els diners recaptats a través d'un concert solidari a la investigació sobre el càncer de mama.
Enguany Andorra acollia la iniciativa per segona vegada, però no s'han complert les expectatives i s'han reunit menys diners que l'any passat. La directora executiva del projecte, Elisabeth Vicens, ho atribueix al procés de fidelització al país i explica que ja estan preparant una tercera edició a Andorra per al proper mes de març.
A Andorra han estat moltes les aportacions particulars i d'empreses, com la de perfumeries Gala, que amb la venda d'uns miralls a un preu de 2 euros ha aconseguit reunir 5.042 euros, que aquest matí han lliurat a l'organització. La directora general d'Andimesa, propietària de perfumeries Gala, Mercè Carbonell, considera la xifra "simbòlica" i explica que els clients "veien assumibles" aquests dos euros per contribuir amb la causa.
Igual que la resta de diners recaptats, aniran destinats a l'Institut de Recerca Biomèdica de Lleida, pioner en la investigació sobre el càncer de mama.
Informa: Joan A. Sarmiento
Imatges: Anna Romagosa/Enric Fernandez