Les millores tecnològiques permetran vols en condicions adverses

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

A curt termini es vol crear un punt fronterer que permeti operar amb països de fora l’espai Schengen. Segons informa Aeroports de Catalunya, és un projecte que es va començar a gestar el 2012 i que ara depèn del ministeri d’Interior espanyol. Darrerament l'aeroport ha millorat les instal·lacions i la tecnologia.

Segons Aeroports de Catalunya, un dels objectius a curt termini és crear un punt fronterer que permeti operar amb països de fora l’espai Schengen. Un projecte que es va començar a gestar el 2012 i que ara depèn del ministeri d’Interior espanyol. 

Un pas endavant d’un aeroport que darrerament ha incorporat millores que han beneficiat la nova connexió aèria amb Palma. Per una banda, des d’abril s’ha habilitat l’enllumenat nocturn i s’hi han fet millores tecnològiques

"Quan no hi ha visibilitat, com avui, no es podien realitzar vols, ni d'aterratge, ni d'enlairament. La maniobra instrumental, una millora tecnològica, permet els avions poder operar sense visibilitat. Això obre un ventall molt important, tenint en compte que és un aeroport de muntanya que sovint tindrà problemes de visibilitat. Per tant, era fonamental comptar amb aquests avenços tecnològics". 

Daniel Albalate, president i conseller delegat d’Aeroports de Catalunya 

Informa: Laura Cugat

Imatges: Sergi Linares

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.