Mor Antonio Ruiz, un dels pioners de la medicina a Andorra

El món de la medicina està de dol per la mort del doctor Antonio Ruiz a l'edat de 88 anys. Va ser un dels pioners de la medicina a Andorra.

Els seus inicis es van desenvolupar a la clínica del doctor Vilanova com a anestesista. En finalitzar la carrera, va establir-se com a metge de capçalera a la parròquia d'Andorra la Vella. Als anys noranta també va ser metge del Futbol Club Andorra.

Aquest matí de dissabte ha tingut lloc el funeral a l'església de Sant Esteve d'Andorra la Vella per acomiadar l'estimat doctor de la parròquia. 

Informa: Liam Pallarés

Imatges: David Moreno 

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.