Naturland confia a guanyar un 10% de clients
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Un 10% més de visitants és el que espera Naturland en aquesta temporada d'hivern. L'objectiu principal és potenciar la cota 2.000 i, per aquest motiu, la gran novetat és l'snow scooter, una proposta a favor de la sostenibilitat.
Aquesta nova oferta, segons el director general de Naturland, Xabier Ajona, permetrà que "els integrants de les famílies puguin sortir tots junts i que l'oferta de motos de neu com a tal desaparegui".
El parc d'aventures vol fomentar l'esquí de fons, per això s'afegeix l'experiència de nits nòrdiques a la Rabassa.
Amb relació a les entrades, s'ha inclòs una de nova per als caps de setmana, a partir de 30 euros. "El més important de cara al client", explica el director general de Naturland, Xabier Ajona, "és el fet que és una entrada que inclou dos viatges al Tobotronc. És quelcom que podem fer en temporada baixa perquè l'afluència és inferior, per tant, la capacitat del Tobotronc ens dona aquesta possibilitat. A part d'això inclou vàries de les activitats."
Pel que fa a l'activitat d'estiu Nboscat, que és un circuit de cordes, també es trasllada a l'hivern per la bona rebuda. La temporada comença el 2 de desembre i s'acaba el 7 de març, amb un ampli ventall de propostes.
Informa: Laura Mitjans
Imatges cedides per Naturland