Nova campanya per fomentar el consum intern al desembre

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Durant el desembre i fins passades les festes de Nadal estarà en marxa una nova campanya de comunicació de foment del comerç i del consum intern. En la línia de les dues campanyes anteriors, l’objectiu serà incidir en la importància i els beneficis que el consum intern aporta. El missatge és directe: "Tots hi sumem, regala Andorra".
La campanya "Andorra Shopping Festival", que ha tingut un dels seus moments àlgids aquest cap de setmana, no s'atura a final de mes. Un cop s'acabi, el Govern llançarà una nova campanya de comunicació, en aquest cas, de foment del comerç i del consum intern. Començarà el 2 de desembre i s'allargarà fins a la festivitat de Reis. Durant un mes, s'articularà la campanya de comunicació "Tots hi sumem, regala Andorra". Un missatge que, segons el cap de la Unitat de Comerç i Consum, Xavier Granyó, "intenta incidir de forma positiva en què els conusmidors del país comprin i consumeixin a Andorra però que, a la vegada, no agredeixi als visitants".La campanya integrarà diverses accions i dinamitzacions per difondre el coneixement i incentivar el consum dels productes autòctons del país. Si bé és cert que el Govern no ha mesurat l'impacte de les campanyes anteriors, ha decidit doblar el pressupost de l'any passat per a aquesta acció. Enguany hi destinarà 30.000 euros. La finalitat és incentivar els ciutadans a comprar al país, de manera que es puguin generar llocs de feina i augmentar la riquesa del Principat.Informa: Xavi Palma
Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.