L'objectiu per al 2022 de Caldea és d'un milió d'euros de benefici amb menys afluència de clients
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Potenciar el confort i la seguretat del client és un dels objectius dels responsables de Caldea Inúu aquesta temporada. El director general, Miguel Pedregal, ha estat avui al Cafè dels Matins, on ha explicat que esperen tenir uns guanys d'un milió d'euros, com en anteriors temporades, tot i el descens de visitants.
Segons Pedregal, sobre el paper l'objectiu en visitants és de 380.000. Pel que fa a la disminució del client rus, ha explicat que s'ha substituït amb l'augment de l'espanyol i s'està normalitzant l'afluència del francès, que els darrers anys havia començat a augmentar. La direcció de Caldea treballa perquè l'oferta signifiqui més qualitat en el servei, amb un retorn en benefici més elevat.
"Aforament controlat i que sigui el màxim que pot acollir el centre garantint el màxim confort dels nostres clients. Jo crec que aquest és un paradigma que no només l'estem fent servir nosaltres a Caldea. Crec que és un paradigma assumit per una gran part del sector turístic a Andorra."
Miguel Pedregal, director general de Caldea Inúu
Entrevista completa a Miguel Pedregal - Els matins de la Nacional:
Informa: Sílvia Mestre
Imatge: Marta Paixà