Obtenir la confiança del consumidor, objectiu de les hortalisses de Sabors i Aromes d'Andorra

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

La setmana vinent és previst que es comencin a comercialitzar les primeres hortalisses cultivades per Sabors i Aromes. De la mateixa manera que es va fer amb la trumfa, l'objectiu és buscar la confiança del consumidor. Mentrestant la societat vol seguir col·laborant amb el Govern perquè els productes de Quilòmetre Zero siguin un atractiu més del país.
Queden dies perquè aquests productes de l´horta surtin al mercat. Una dotzena de productors formen part d´aquesta prova pilot promoguda per Sabors i Aromes, que espera completar l´oferta de producte fresc des d´ara fins a l´arribada de la trumfa, a l´octubre. Tomàquets, enciams, ceba tendra, carbassons i d´altres hortalisses seran collides i en 24 hores seran al punt de venda, tot evitant elpas per les càmeres. “El que volem garantir amb aquest sistema de producció és que el producte que s'obté ha passat màxim 24 hores del camp al supermercat”, explica Albert Casal, president de Sabors i Aromes d'Andorra.Abans de pensar en futures accions, el primer pas és arribar al consumidor. “Ens interessa molt la part final del procés. La relació client-producte i quines són les impressions. Si està disposat a apostar pel producte local i ser conscient que el producte que oferim justifica l'increment de preu per cultivar en unes condicions més domèstiques”.Es preveu que el consumidor valori el procés de cultiu i assumeixi un preu amb un increment del 30% per sobre del de mercat. Un altre pas serà el que es vol aconseguir amb el Govern perquè els productes de Quilòmetre Zero aconsegueixin ser un atractiu més de país i es promocionin.Informa: Rosa Alberch Imatges: Sergi Pla
Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.