Ordino rep una desena de missatges en el primer mes d'ús de la nova aplicació d'incidències

El comú d'Ordino ha rebut una desena de missatges a l'aplicació ciutadana "Ordino és viu". Tot just fa un mes de la posada en marxa d'aquest canal de gestió d'incidències.

La major part d'aquestes queixes afecten directament el servei de circulació i el departament de serveis públics i manteniment. En dos casos, s'han registrat incidències pels excrements de gos i el paviment malmès en determinades zones. D'altra banda, el comú ha començat aquest dilluns el nou horari d'atenció al públic al servei de Tràmits. Amb el canvi, tots els departaments estaran oberts de dilluns a divendres, de les 8 a les 16 hores.

Informa: Ivan Álvarez

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.