Pal Arinsal espera consolidar el turisme de proximitat i atraure nous mercats que substitueixin el rus i l'ucraïnès
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Després d'una temporada d'estiu profitosa, Pal Arinsal creu que l'hivern serà positiu gràcies al forfet únic. El seu director, Josep Marticella, ha explicat a 'Els Matins de la Nacional' que estan preparats per afrontar la crisi energètica.
La crisi econòmica i energètica sembla que no afectarà l'arribada del turisme de proximitat. Aquesta és la previsió que fan les pistes d'esquí per a aquest hivern, que s'espera bo quant a xifres pel nombre de reserves que ja tenen. El director general de Pal Arinsal, Josep Marticella, ha explicat a 'El Cafè dels Matins' de Ràdio Nacional que el nou forfet únic és un dels principals reclams de la temporada.
Atractiu que no només s'estén pels països veïns, sinó que també està deixant petjada entre els visitants forans. Així ho ha explicat Marticella. "L'aposta és per tots els mercats internacionals, mercats llunyans fins i tot des de Brasil estem creixent i des d'altres àrees del món també. Després també hi ha el client de proximitat que veu que l'aposta a Andorra és potent no només per les estacions sinó també per l'oferta global".
Tot i això, es mostra prudent i l'escull d'ara en endavant és millorar el servei per poder ingressar més amb menys visitants: ser més eficients. L'objectiu és consolidar una imatge conjunta de país amb les compres, l'spa i la gastronomia. "Tenim molt clar que els recursos són limitats, que també la nostra xarxa i la nostra infraestructura arriba on arriba i penso que al final la voluntat no és de créixer en volum".
Pel que fa a la situació energètica, Marticella ha apuntat que els dominis fa anys que treballen per ser eficients i que ja fan canvis per millorar aquest aspecte. "Hem canviat una sèrie de compressors que no ens fan guanyar en producció, però sí en estalvi energètic".
Amb tot, assegura que estan preparats per a tots els escenaris.
Informa: Redacció