Pedregal vol promocionar Inúu al país i buscar aliances comercials
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Miguel Pedregal torna a portar les regnes del centre termolúdic i de "welness" d'Escaldes-Engordany. La base de la seva estratègia comercial serà fer conèixer Inúu i la seva oferta principalment al país. Pedregal creu que els mals resultats del 2013 no es deuen tant a la política de preus com al poc coneixement d´aquest entre els principals actors turístics. Pedregal també considera que els residents han de tenir avantatges en l'accés al club i en l´entrada general.També vol demanar un IGI reduït per a Caldea, com el que tindran les estacions d'esquí.
Miguel Pedregal centrarà l'estratègia empresarial a publicitar Inúu i la seva oferta dirigida a parelles i públic madur, un públic diferent al de Caldea, adreçat a grups i famílies. El nou director general de Caldea considera que els mals resultats del 2013 no són tant un problema de preus com de promoció del nou centre, sobre tot al país. Afirma que "s'ha de fer un esforç molt important al país per donar a conèixer el producte" i han d'aconseguir "que els atres operadors turístics actuin com a còmplices en aquests moments per donar a conèixer el centre i convidar els turistes a que ens visitin".
Pedregal creu, a més, que el públic nacional tampoc coneix prou Inúu i per tant, s'haurà de fer un esforç per atreure'l promocionant l´associació al club privat i creant avantatges o descomptes en l´entrada general.
Pedregal ha demanat, a més, que s'apliqui l'IGI reduït a Caldea, com es farà a les estacions d'esquí. El director general de Caldea recorda que el termolúdic és un referent internacional i que Inúu fa tot just un any que va a començar a funcionar. Per tant encara és aviat per demanar-li grans resultats econòmics.
Informa: Ana Alamán Imatge: Meri Bellosta