Com potenciar una marca i fer-la més rellevant, el centre de les Jornades d’empresa d’Andorra Telecom

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Com potenciar una marca i fer-la més rellevant per als usuaris ha estat el centre de les Jornades d’Empresa d’Andorra Telecom. L'esdeveniment ha comptat amb un rècord d'inscrits i amb la presència de dos especialistes en la matèria. 

Unes 130 persones han assistit a les Jornades d'Empresa d'Andorra Telecom que aquesta vegada es centraven en la marca. La jornada ha posat sobre la taula la importància de potenciar una marca i com fer-la més rellevant per als usuaris. 

"S'han agafat molt bones idees: abans de fer res, quina estratègia vull seguir i, a partir d'aquí, veure com la meva marca em pot ajudar en tot això. Ara ja no bombardejo els clients amb missatges, sinó que són ells els que van a buscar el missatge a través de xarxes socials", ha explicat Carles Casadevall, director de màrqueting i portaveu d'Andorra Telecom. 

Les estratègies de màrqueting evolucionen d’una manera desorbitada, condicionades per la societat també canviant. Per això cal que els professionals de l’àmbit es formin en les últimes competències. A més, l'evolució d'aquestes competències també ha afavorit les inversions.

Javier Sánchez, del CEO de Top Line Marketing, ha explicat que "el màrqueting afortunadament ha baixat quatre o cinc escalons i és infinitament més assequible del que ho era fa trenta, quaranta o cinquanta anys, que necessitaves pressupostos enormes de publicitat per arribar a les audiències."

Així mateix ho detalla David Ledesma, director de màrqueting de Grandvalira Resort: "Es feien servir més mitjans tradicionals, més ràdio, mes televisió, sobretot més premsa. Avui en dia totes aquestes inversions les hem anat modificant i portant cap a mitjans més digitals que ens permeten segmentar i arribar només a la apart del pastís que ens interessa".

Això afavoreix totes les empreses i especialment les més petites i amb menys pressupost. S'ha de ser més concret, però, en com s'apliquen les idees a les PIMES, la majoria d'empreses d'Andorra.

Informa: Neus Vila
Imatges: Sergi Linares

 

 

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.