Protecció Civil i els Jocs dels Petits Estats, presents a la tercera edició de la Fira del voluntariat

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Tercera edició de la Fira del voluntariat. 28 entitats representades, 6 més que l'any passat. Educació, animals, llengua, discapacitat o gent que necessita passar un dol.

Són moltes les causes per les quals es busquen voluntaris. I si el que es vol és ajudar en casos d'emergència, Protecció Civil té, des de fa uns mesos, un voluntariat adreçat a aquesta gent.

"En casos de retorn a la normalitat, com pot ser en el cas de València."

Celin Rossell, tècnica Protecció Civil

La jornada ha tingut tres xerrades, entre les quals, d'informació per als Jocs dels Petits Estats. La captació de voluntaris s'allarga fins a finals de febrer i ja en té 500 en cartera. Hi participaran alumnes de primer de batxillerat a través d'un voluntariat educatiu, però també es pretén donar espai a altres col·lectius, gent gran i discapacitats.

La fira creix en nombre d'entitats i el voluntariat té una bona salut al país. Per això, des de l'administració, es prepara ara una aplicació des de la qual serà més fàcil fer-se voluntari.

La jornada ha clos amb l’actuació de la colla castellera a la plaça Rebés.

Informa: Caterina Vidal

Imatges: Txell Taboada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.