Psicopedagogs a l'Escola Andorrana pels problemes d'adaptació al sistema per competències

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

L´Escola Andorrana ha incorporat un psicopedagog en cada centre per fer suport als alumnes que han tingut més problemes d´adaptació al sistema per competències. Aquesta és una de les novetat d´aquest curs que s´ha destacat des de l´Associació de Pares d´Alumnes de l´Escola Andorrana. L´APAEA ha ampliat enguany la gestió conjunta de les cuines i els menjadors i ja assumeix tres escoles amb uns 800 alumnes.
La implantació del pla estratègic de renovació i modernització del sistema d´educació andorrà a l´ensenyança primària s´ha produït sense incidents. L´Associació de pares d´alumnes ha valorat positivament la introducció del nou sistema en aquests cicle així com la utilització de les tauletes digitals per fer treballs en grup entre els alumnes de tercer cicle. L´APAEA ha destacat les millores que ha introduït el ministeri d´Educació per acompanyar els alumnes. “Per recolzar aquests nens amb dificultats, perquè no tots se'n surten sols”, explica Hel•lena Leach, presidenta de l'APAEA.Leach assegura que no s´han detectats problemes per l´adquisició de les tauletes en la segona ensenyança i que els de primària disposen de suficients dispositius per treballar en grups d´entre tres i quatre alumnes. Pel que fa la gestió de cuines i menjador, enguany han ampliat la prova pilot a l´escola de la Massana. “El que volem és continuar assumint això de manera gradual, un centre per any, per tenir més control de la despesa”.L'Associació de pares gestiona dotze cuines i tres menjadors i dóna servei a uns 4.000 alumnes de l'Escola Andorrana.Informa: Ana Alamán Imatges: Robert Querol
Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.