Reobertura amb pas alternatiu de la carretera de la Comella

La carretera de la Comella s’ha reobert al trànsit aquest dijous amb pas alternatiu regulat per semàfors. Si els treballs per estabilitzar el talús avancen a bon ritme, la normalitat es reprendrà en poc més d’un mes.

Reoberta al trànsit parcialment la carretera de la Comella, que connecta Andorra la Vella amb Escaldes-Engordany. De moment, mentre avancen els treballs per estabilitzar el talús, encara hi ha pas alternatiu regulat per per semàfors.

Es preveu que a mitjan abril es pugui recuperar la circulació al 100%, en tots dos sentits de la marxa. Per garantir la seguretat a la zona, on s'han registrat diversos incidents amb caiguda de rocs, el comú d'Andorra la Vella va adjudicar les tasques d’estabilització el passat mes de novembre per un import de 177.264 euros.

Informa: Redacció

Imatge: Comú d'Andorra la Vella

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.