Sabors i Aromes estudia un preu més competitiu per a les trumfes
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Sabors i Aromes d´Andorra va vendre en un mes tota la producció de trumfes del 2013 destinada al consum domèstic. Des de la societat es considera un èxit, tot i reconèixer que l´any passat se´n va produir menys que el 2012. La gran assignatura pendent és la venda a hotels, restaurants i menjadors escolars. L'entitat es planteja una ampliació de capital. Ara està fent una ronda de contactes amb els socis.
Èxit de vendes de les trumfes andorranes produïdes el 2013 destinades al consum domèstic, segons Sabors i Aromes d´Andorra. Se´n van produir 11 tones, menys que el 2012, i es van vendre en un mes, segons indica el seu president, Albert Casal.La gran assignatura pendent, però, continua sent la venda de la producció destinada a establiments hotelers, restaurants i menjadors escolars. En aquest sentit, Casal explica que hauran d'estudiar quines fórmules es poden establir per tenir un preu més competitiu i arribar a aquets gran mercat.Tot plegat fa que fins ara el projecte no hagi tingut un flux de caixa positiu, objectiu que es vol assolir en tres anys. D´altra banda, la societat tenia prevista una ampliació de capital que a hores d´ara està en espera. Alguns socis ja han comunicat a la junta que hi estan d´acord, però encara s´estan fent contactes per acabar de confirmar la iniciativa.Informa: Andrés González-Nandín Imatge: Cristina Jubete