Saboya vol incidir en la fidelització, la mobilitat i la facilitat de les transaccions per millorar l'experiència del turista i el client
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
La sessió d'aquesta tarda de l’Assemblea Parlamentària de la Francofonia ha tingut la participació del ministre Gilbert Saboya, que ha presentat els tres grans eixos sobre els quals s'ha de basar l'experiència d'un usuari quan ve a Andorra. També ha avançat un repte: fer possible un programa de fidelització.
El ministre d’economia, competitivitat i innovació ha ressaltat els tres eixos sobre els quals s’ha de moure l’experiència dels visitants quan venen a Andorra: la fidelitat, la mobilitat i la transaccionalitat. A banda de reconèixer algunes mancances en l’ús de tauletes digitals i telèfons mòbils a l’hora d’organitzar les reserves del viatge, ha manifestat que el repte és treballar per un programa de fidelització "offline" mitjançant "descomptes, estratègies lligades a programes..."
Malgrat tenir actius únics, Saboya ha destacat la importància de poder accedir als mercats i incidir en l’usuari, abans, durant i després de la seva estada. Es tracta de crear una experiència millor que la dels competidors. "Tenim una capacitat gran de poder integrar l'oferta i implementar projectes de manera sòlida i per tant crec que això ha de ser una cosa sobre la qual juguem per ser més competitius com a destinació, sobretot turística i comercial, que és una part important del nostre PIB", ha explicat.
El ministre també ha anunciat que s’han presentat 17 ofertes per a la plataforma de mobilitat intermodal, ja sigui en general o per algun bloc en particular. Això va lligat amb les línies de transport regular d’autobús. L’oferta del concurs està gairebé llesta i es coneixarà en les properes setmanes.
Informa: Laura Massegú
Imatges: Fernando Montero