Sant Julià de Lòria vol fidelitzar i incentivar les compres a la parròquia
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Ser comprador o comerciant a Sant Julià de Lòria ben aviat tindrà incentius. El comú prepara una campanya que té per objectiu fer que els turistes s'hi aturin i alhora promoure els comerços a peu de carrer.
Cada any passen per Sant Julià de Lòria més de 7 milions de vehicles, però els comerços no se'n beneficien. A això s'hi suma un canvi en la tendència del tipus de comerç.
"És veritat que hi ha hagut un canvi de comerç, molt obren en un primer pis o comerç al major, però poc de cara al públic", ha dit Josep Majoral, cònsol major de Sant Julià de Lòria.
Avui a Ràdio Nacional el cònsol major ha anunciat una acció perquè comprar a la parròquia surti més barat, fidelitzar el comprador i alhora ajudar els comerciants a promocionar els negocis. Tot plegat s'espera que també ajudi a atreure nous empresaris. Segons Majoral, es tracta d'un projecte que "pot donar una empenta al comerç de carrer amb ajudes i vinculats a les noves tecnologies".
Majoral ha qualificat d'estrany l'estiu pel que fa al turisme, sobretot al juliol, en un any en què també hauran de veure com ha afectat el tancament d'un dels dos restaurants que té Naturland per la manca de personal quan es faci balanç de la temporada.
Informa: Rosa Alberch