Sis projectes de National Geographic per millorar l'impacte turístic

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Andorra Turisme col·labora de nou amb National Geographic amb la campanya "Andorra al natural. L'entorn on germinen les idees".

La nova col·laboració es divideix en dos vessants, innovació i projecte audiovisual. En el primer han participat sis grups de treball que han desenvolupat mitja dotzena de projectes basats en tres àmbits: destí esportiu, benestar i turisme premium. S'ha de valorar quants d'aquests projectes es podran tirar endavant.

El director gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, calcula que entre tres i cinc, però sense "cap ordre d'execució. Donarem la prioritat al que considerem que té més terreny establert i que es pugui executar el més aviat possible".

L'altre vessant. l'audiovisual són tres càpsules publicitàries de tres minuts amb protagonistes del país, com ara Xari Rodríguez (destí esportiu), Josep Areny (destí premium) i Marta Rosinach (benestar).

Reforçar l'estratègia gastronòmica

El ministre de Turisme i Comerç Jordi Torres s'ha referit a l'estudi adjudicat aquest dimecres per 40.000 euros per desenvolupar Andorra com a destí gastronòmic: "El que es busca amb aquesta adjudicació és aquest fil conductor que ens permeti consolidar l'estratègia gastronòmica que estem implementant, amb d'altres que es podran fer". 

Informa: Sergi Cano

Imatges. Nil Forcada - cedides Andorra Turisme

Informació relacionada

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.