Solucionada, parcialment, l'avaria de SOM TV

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Andorra Telecom compensarà econòmicament els afectats per les avaries que han patit bona part dels clients que tenen contractat el servei de Som Televisió. Segons l´empresa, la situació s´ha produït arran del funcionament irregular dels dos servidors que subministren el senyal per als clients de SomTV.

Actualment 12.000 persones tenen contractat algun paquet de Som TV. D'aquests, els talls en el servei han afectat unes 2.000 llars. L´empresa ha aplicat una solució provisional, activant dues màquines que subministren senyal a tots els clients, que prèviament els serveis tècnics d´Andorra Telecom han dividit en dues zones geogràfiques. Els problemes, que es van iniciar dimarts a la tarda, no s´han solicionat totalment, ja que una de les màquines funciona correctament però l´altra ho fa de forma irregular. Sant Julià de Lòria ha estat la zona on més problemes s´han registrat, si bé l'empresa assegura que se solventaran durant el dia d´avui. L´empresa ha explicat com s´ha d´actuar en cas que el descodificador funcioni incorrectament.

Tot i aquesta solució provisional, el servei no es normalitzarà totalment com a mínim fins a començaments de setmana. En qualsevol cas Andorra Telecom ha avançat que compensarà els clients afectats.

Andorra Telecom reconeix que han rebut moltes queixes, si bé no n'han especificat el nombre. També han informat que 2 equips tècnics treballen des de fa 48 hores conjuntament amb els tècnics de les empreses servidores per tal de solventar definitivament el problema al més aviat possible.

Informa: Joan A. Sarmiento Imatges: Cristina Jubete

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.