"The Shopping Mile", la marca que unirà Meritxell, Vivand i Fener Boulevard
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
"The Shopping Mile". Així és com es coneixerà arreu el nou eix comercial d'Andorra la Vella i Escaldes-Engordany. Un projecte de 10 anys i que ara ha unificat els esforços de les associacions de Meritxell, Vivand i Fener Boulevard perquè sigui la zona principal de comerços del Principat.
La nova associació "Eix central Andorra la Vella-Escaldes-Engordany", formada per les associacions de comerciants de Meritxell, Vivand i Fener Boulevard, funcionarà sota d'una identitat visual que es dirà "The Shopping Mile". S'ha buscat un nom en anglès perquè és l'idioma universal i perquè l'objectiu és arribar arreu del món. La nova entitat publico-privada comptarà amb un comitè de gestió, del qual també en formaran part els comuns i la Cambra de Comerç. Un projecte que consideraven prioritari i que té les arrels en el pla estratègic de turisme de compres.
L'eix tindrà una llargada de més d'1,5 quilòmetres i la voluntat és que sigui la zona de més interès turístic a l'hora de fer compres. Francesc Camp ha dit que es tracta d'un acord sense precedents al sector comercial del país.
La inauguració del nou eix comercial serà el proper dissabte, 2 de febrer. Consistirà en una exposició de Mickey Mouse, aprofitant l'acord d'Andorra Turisme amb Disney i que el personatge celebra 90 anys. La mostra es podrà veure fins a Setmana Santa.
Informa: Laura Massegú
Imatges: Ruben Calvo