Un estudi posa de manifest la necessitat de millores en l'organització, comunicació i informació a l'hospital

L'hospital Nostra Senyora de Meritxell du a terme de forma correcta l'activitat assistencial, però cal millorar els processos d'avaluació i anàlisi interns. Aquest és un dels aspectes que ha posat de manifest l'autoavaluació que el centre ha fet per aconseguir una certificació externa que permetria acreditar internacionalment l'hospital com a centre de referència del Pirineu.

Segons l'estudi, calen millores en l'estratègia de lideratge de l'organització, els processos de comunicació i els sistemes d'informació. En aquest sentit s'ha destacat el pas que es farà amb la implantació de la història clínica electrònica, un canvi però, que no és suficient.

Informa: Ana Alamán Imatge: Albert Refart

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.