Un expert defensa que les dificultats d'aprenenatge es poden evitar durant el primer any de vida

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Un 20% dels nens i nenes tenen dificultats d´atenció i d´aprenentatge. En molts d´aquests casos, són detectats quan ja són grans i la correcció, per tant, també és més complicada.Sota el títol, ´Quan l´aprenentatge es bloqueja, què fer?´ el professor Iñaki Pastor, director de l´Institut Aragonès de Salut i desenvolupament impartirà una formació el pròxim 2 i 3 de juny.

La formació està adreçada a pediatres, metges de família, logopedes i d'altres professionals per donar a conèixer la importància de treballar amb equips multrifisciplinars durant el primer any de vida del nadó per tal de detectar mancances en el seu aprenentatge.

De fet els especialistes asseguren que el futur en aquest camp és la disposició dels professionals a treballar plegats en la reorganitzaqció neurològica d'aquests nens i nenes. En el cas del principat, Lucila Lo, consultora en formacions de l'àmbit de la comunicació terapèutica, assegura que calen més fisoterapèutes interessats.

El curs s'impartirà a Ordino i es pot reservar plaça enviant un correu electrònic a comunicacionyterapia@gmail.com

Informa: Ariadna Comas

Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.