Un nou col·lectiu aposta per la música electrònica com a atractiu turístic
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
La música electrònica com a atractiu turístic. És el que vol potenciar un nou col·lectiu que considera que l'oci nocturn té més potencial del que actualment es considera. Ha nascut aquest estiu i ja ha començat a treballar.
Festivals com ara l´Electrosnow han portat aquesta temporada uns quatre mil clients. Molts, turistes. En el cas de l´Snowboxx van ser dos mil turistes britànics els que van venir a Arinsal. I, segons el sector turístic, amb un impacte econòmic d´1 milió d´euros. Festivals que combinen l´esquí i la música i que han inspirat, entre d'altres, un nou col·lectiu, que aviat es convertirà en associació. Pretén impulsar la música electrònica, tant com a atractiu turístic com per ampliar-ne l´oferta per als residents.
El col·lectiu també vol treballar per donar suport a productors, vocals, discjòqueis i altres integrants del sector. Considera que hi ha potencial i que es fan bons productes, però que necessiten un revulsiu.
El col·lectiu, que ha nascut aquest estiu, tot just acaba de començar a treballar. Amb tot, no descarta, més endavant, organitzar un esdeveniment de gran envergadura.
Informa: Anna Lladó Imatge: Víctor Reolid Locució: Xavi Bonet