Els usuaris de les targetes Magna i Blava han de demanar els nous abonaments a Tràmits del Govern
El format de les targetes de bus que té adscrites el Govern s'ha modificat segons els criteris d'unificació de les noves línies de transport públic. El canvi afecta la targeta Magna i la targeta Blava i es fa efectiu aquest dijous 19 de setembre. Ambdues targetes, l’antiga i la nova, funcionaran conjuntament fins a l’1 d’octubre, data en què només serà vàlida la nova.
Per aconseguir el nou abonament, els usuaris de la targeta Magna poden passar a partir d’aquest dijous 19 de setembre únicament al Servei de Tràmits del Govern.
Les persones que ja hagin donat la seva antiga targeta Magna a la casa pairal o llar de jubilats de la seva parròquia hauran de tornar-hi per recollir la nova. Els usuaris de la targeta Blava només podran dirigir-se, també des del dia 19 de setembre, al Servei de Tràmits del Govern.
D’altra banda, cal recordar que les persones interessades a sol·licitar una nova targeta Magna o Blava, o en cas d’haver patit una pèrdua o robatori del seu abonament, s’han d’adreçar al Servei de Tràmits del Govern amb una fotografia de carnet, el passaport o DNI i el carnet de la CASS.
Per qualsevol dubte o aclariment es pot contactar amb l’Àrea de Promoció de l’Autonomia Personal del Ministeri d’Afers Socials, Habitatge i Joventut al telèfon (+376) 874 800.
Informa. Redacció