La venda en línia de Caldea ja suposa el 40%
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Caldea ha experimentat un espectacular creixement de la venda directa en línia. Les dades del darrer exercici, el tercer que tanca en verd, demostren que la venda d'entrades i productes on-line ja suposa més d'un 40% del total.
Les últimes dades de Caldea, que ha tancat en positiu per tercer any consecutiu, demostren com el futur passa per la venda del producte a través del web. I és que la facturació per aquesta via ha crescut d'una manera exponencial l'últim any: un 40%.
Això significa que el 2019 la venda on-line ja gairebé s'equipara amb la personal. El director general, Miguel Pedregal, qualifica els creixements "d'impressionants". Després de l'augment del 40%, apunta a "l'objectiu de superar en un 30% l'any 2019".
Una tendència molt benvinguda des del termolúdic, atès que suposa estalviar-se intermediaris i tractar directament amb el client encara que estigui a molta distància. Per tant, la direcció ja avança que cada cop més recursos es destinaran al negoci digital. Pedregal assenyala la inversió en "publicitat on-line, per millorar el posicionament del nostre web, les seves funcionalitats i, en definitiva, per fer que aquest canal esdevingui en els pròxims anys el principal canal de vendes per Caldea".
A l'espera del balanç final, Caldea ja ha fet públic que el 2019 va incrementar en un 5% en la facturació, fins als 16,5 milions. També s'ha assolit el repte de superant, de nou, la barrera dels 400.000 visitants anuals.
Informa: Jordi Cama
Imatges: Sergi Linares