Wolf Meat celebra l'exit de la marca amb una festa

Aquest navegador no admet l'element de vídeo.

Ara els parlem de dos andorrans joves que fa una any van decidir fer una marca que respongués a un dels símbols del Pirineu, el llop, i a les seves inquietud: els esports i la música. Es tracta de Wolfmeta que, per aquells que la vulguin coneixer més de prop, ho poden fer avui en una festa que es fara al Cau d´Arinsal.
L´Isma i l´Eric són els responsables de Wolf Meat, una marca que fa un any que va sortir al mercat amb el llop i el Pirineu com a segells de la casa. Des de l´inici, la imatge ha anat lligada a la música i alguns grups del país com Nami i Persefone o discjoqueis com Maluki. També hi trobem esportistes com Yan Fernández. Els seus dissenys són per a tots els públics i de totes les edats. De moment només han fet samarretes de maniga curta pero per endavant queden molts projectes. Fa un any que va néixer Wolf Meat i per aixo avui els seus creadors ho volen celebrar amb els seguidors de la marca amb una festa que es fara al Cau d´Arinsal.Informa: Rosa Alberch Imatges: Meri Bellosta
Aquest lloc web utilitza “cookies” per recollir informació estadística sobre la seva navegació i millorar la seva experiència com a usuari. Si vostè continua navegant en aquest lloc web s’entendrà que accepta l’ús de “cookies”.