Andbank vol assolir la gestió d'un patrimoni de 10.000 milions d'euros el 2017 a Espanya

Andbank espera assolir a Espanya la gestió d'un patrimoni de 10.0

Andbank espera assolir a Espanya la gestió d'un patrimoni de 10.000 milions d'euros el 2017. Així ho ha donat a conèixer l'entitat financera després de tancar la compra del negoci de banca privada d'Inversis.

La compra d'Inversis permetrà a Andbank ser un dels principals operadors de banca privada del mercat espanyol. Des del banc s'ha assegurat que tenen a l'Estat veí divuit oficines i més de 50.000 clients. El grup Andbank està present a onze països i preveuen continuar l'expansió a Llatinoamèrica ja que han sol·licitat poder operar al Brasil i a Mèxic. En tots els indrets on està present gestiona un patrimoni d'uns 24.500 milions.

Informa: Pere Moliné

Comparteix:

Una multa immerescuda i un refredat massiu a l'escola d'Ordino entre les notícies més vistes al web Francesos i andorrans sumen el 85% del turisme a les comarques lleidatanes