Canillo treu a concurs internacional el projecte del nou telefèric

El comú de Canillo ha aprovat convocar un concurs internac

El comú de Canillo ha aprovat convocar un concurs internacional per adjudicar els treballs de redacció del projecte i construcció del telefèric que uneixi el càmping Pla amb la carretera de les Bordes d'Armiana.

En l'afany per un trobar un sistema de transport per cable segur i amb el menor impacte paisatgístic, es vol evitar que el giny sobrevoli les edificacions existents. Només hi haurà dues pilones, que serien a l'arribada i a la sortida. Del disseny, es valoraran especialment els criteris d'eficiència energètica i sostenibilitat mediamebiental.

El projecte preveu una capacitat mínima de 400 persones per hora, així com una longitud horitzontal de 700 metres amb un desnivell de 275. El comú es reserva el dret de contractar, de forma independent, un gestor de projectes per a la supervisió dels treballs.

Hi ha temps per presentar les ofertes fins el dia 10 de juliol a les deu del matí. Abans, el comú convocarà les empreses licitadores per traslladar-los amb detall tots els requisits de la convocatòria.

Informa: Pere Moliné

Comparteix:

3 anys de presó per llençar femta a un vehicle i agressió Torna la plantada del Mai