El cap de Govern viatja a París per reunir-se demà amb el president francès i copríncep, François Hollande. L´esperen el síndic general, Vicenç Mateu, i el titular d´Afers Exteriors, Gilbert Saboya, que ahir van participar en la manifestació contra el terrorisme. La visita servirà per fer balanç de la legislatura. La reunió que havia de tenir amb el primer ministre Mauel Valls s'ha posposat.
Tot i que els altres actes es mantenen, la reunió entre Antoni Martí i Manuel Valls ha quedat posposada. En principi està previst que Martí i Valls es puguin trobar abans del 13 de febrer. Si finalment es pot realitzar la reunió, serà la primera vegada des del 2006 que el cap de Govern i el primer ministre es troben. Aleshores va ser Dominique de Villepin, màxim responsable del darrer Govern de Jacques Chirac, qui va acollir Albert Pintat. François Hollande rebrà tant el cap de Govern com el síndic, Vicenç Mateu, a les 12 del migdia.
A més, el titular d´Afers Exteriors, Gilbert Saboya, participarà a la presentació de credencials d´una quinzena d´ambaixadors, que tindrà lloc a les tres de la tarda. Un acte que serà presidit per François Hollande.
La jornada de demà servirà en particular per fer balanç de la feina feta durant la darrera legislatura, entre els temes destacats, el conveni per evitar la doble imposició amb França i els acords en matèria d´educació. Aquesta, de ben segur, serà la darrera trobada abans de la convocatòria d´eleccions.
Informa: Victor Reolid
Comparteix: