Noticies

'ELEVA la teva experiència' busca captar turisme de qualitat

Andorra Turisme ha presentat aquesta setmana la nova campanya de comunicació d’estiu sota el concepte creatiu 'ELEVA la teva experiència' a Barcelona i Madrid. Les presentacions han comptat amb la presència de mitjans generalistes i especialitzats en turisme.

Author

|

08.05.25


La proposta s'ha dissenyat per mostrar l’oferta més singular d’Andorra seguint amb l’objectiu d’atraure un visitant de qualitat i d'estades llargues. El director general d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha detallat que “en la darrera dècada s’ha aconseguit augmentar un 73% el nombre de turistes anuals", passant dels 2,3 milions de 2014 als 4,1 milions del 2024.

Noemí Pedra, directora de màrqueting, ha apuntat que el concepte ELEVA juga amb l’altitud i amb el nivell qualitatiu de l’oferta, apel·lant "a les emocions" per "arribar a un públic que busca experiències úniques”. La campanya s'ha llençat en vuit idiomes i es podrà veure, per primer cop, en televisió a tots els mercats.

Informa: Redacció

Imatge: Andorra Turisme

Etiquetes

'ELEVA la teva experiència' busca captar turisme de qualitat | RTVA