Noticies
'ELEVA la teva experiència' busca captar turisme de qualitat
Andorra Turisme ha presentat aquesta setmana la nova campanya de comunicació d’estiu sota el concepte creatiu 'ELEVA la teva experiència' a Barcelona i Madrid. Les presentacions han comptat amb la presència de mitjans generalistes i especialitzats en turisme.
La proposta s'ha dissenyat per mostrar l’oferta més singular d’Andorra seguint amb l’objectiu d’atraure un visitant de qualitat i d'estades llargues. El director general d’Andorra Turisme, Betim Budzaku, ha detallat que “en la darrera dècada s’ha aconseguit augmentar un 73% el nombre de turistes anuals", passant dels 2,3 milions de 2014 als 4,1 milions del 2024.
Noemí Pedra, directora de màrqueting, ha apuntat que el concepte ELEVA juga amb l’altitud i amb el nivell qualitatiu de l’oferta, apel·lant "a les emocions" per "arribar a un públic que busca experiències úniques”. La campanya s'ha llençat en vuit idiomes i es podrà veure, per primer cop, en televisió a tots els mercats.
Aquesta setmana som a Madrid i Barcelona explicant a la premsa la nostra nova campanya 'Eleva la teva experiència', l'oferta estival i els grans esdeveniments dels propers mesos que ens ajuden a desestacionalitzar el turisme i repartir-lo durant tot l'any.#Andorrateleva pic.twitter.com/PcU5AdXUvg
— AndorraWorld - Andorra Turisme (@andorraworld_ad) May 8, 2025
Informa: Redacció
Imatge: Andorra Turisme
Etiquetes
Destacat