Jean-Jacques Carrié, president d'Iniciativa Publicitària del Pas de la Casa, s'ha mostrat optimista respecte de l'èxit de la propera edició de la Braderie, el mercat d'oportunitats que s'organitza des de fa quatre anys a l'estiu. Afirma que han fet més publicitat de l'esdeveniment al sud de França i esperen que això es tradueixi en una afluència més gran de visitants.
Aquest divendres s'inaugura la nova edició del Mercat d'Oportunitats del Pas de la Casa, la Braderie, que durarà fins diumenge i que, enguany, està més enfocat al públic francès. Aquesta iniciativa inclou diferents activitats per a tots els públics i durant els tres dies que dura més de 300 botigues surten al carrer per oferir tots els productes amb descomptes molt grans. D'aquesta manera, els botiguers tenen una oportunitat única per vendre els productes que no han pogut col·locar abans. El president d'Iniciativa Publicitària del Pas de la Casa, Jena-Jacques Carrié, ha explicat que han reforçat la publicitat a França per atraure més públic. Esperen superar els 15.000 visitants que va deixar al poble la Braderie l'any passat. A partir d'ara, aquesta activitat es farà sempre el primer cap de setmana de juliol, que és quan hi ha hagut més turistes.Informa: Pere Moliné