![Xofers de Coopalsa amenacen amb una vaga per les condicions laborals](/images/noticies/andorradifusio_rtva_xofers_coopalsa_amenacen_vaga_condicions_laborals_2012202491019-210x115.jpeg)
L'ombra de vaga planeja cada cop amb més força al transport interurbà. Els conductors de Coopalsa estarien cada vegada més a prop de prendre decisions molt dures.
Tenien fins al 7 de gener per poder seure a la taula d'arbitratge, on s'havia de dirimir si reclamaven de manera legal a la companyia. Segons fonts del comitè d'empresa, els responsables de la societat preferirien anar a la justícia.
Si és així, una vaga potser serà inevitable i recordem que Coopalsa s'ocupa de totes les línies interurbanes excepte els trajectes a Sant Julià i també d'altres serveis. Una aturada en el sector, malgrat els serveis mínims, seria molt problemàtica aquestes alçades de la temporada d'hivern.
A banda d'una millora en les condicions laborals, els conductors denuncien també que el manteniment dels vehicles no és l'adequat.
Informa: Redacció
Comparteix: