Comparteix:
Cada matí entre les 8 i les 12h t'expliquem el que passa a Andorra i al món amb l'objectiu d'enganxar-te a una idea de ràdio, fresca, divertida i sense complexos. Gabriel Fernàndez capitaneja un gran equip amb Anna Mata, Thierry Morat, Ricard Porcuna i Àlex Moldes. Si estaves esperant aquest programa fantàstic i si no l'estaves esperant millor perquè et sorprendrà.
Avui serà un bon dia
De dilluns a divendres de les 8 a les 12h
Direcció i presentació Gabriel Fernàndez. Redacció: Anna Mata. Producció: Àlex Moldes. Tècnics: Thierry Morat i Ricard Porcuna
Setmana de campanya electoral, de pont de la Puríssima i dels llargs, amb moltíssims turistes a Andorra. El que passarà aquesta setmana, i no havia passat mai, és que tindrem una manifestació travessant l'artèria comercial principal del país demà a les 20?h. Molts veuran que el lloc on venen a gaudir no és un paradís perfecte. Hi haurà manifestació.
La temporada de neu arrenca aquest cap de setmana. En parlem amb el director general de Naturland, Xavier Ajona. Comentem les perspectives que tenen de cara a aquest inici, destacant les bones sensacions i com es gestionarà l'època hivernal des de l'ecoparc lauredià.
Connectem amb el secretari d'Estat de Transició Energètica, Transports i Mobilitat, David Forné. Es troba a Dubai, representant el país a la COP28. Un any més, la conferència de l'ONU sobre el canvi climàtic se centra a millorar la situació actual del planeta.
El debat electoral d'Encamp va enfrontar les dues candidates a cònsol, Laura Mas, en representació d'UP+DA+I, i Marta Pujol, en representació d'Avancem. Rosa Alberch es va encarregar de fer el seguiment i ens ajuda a entre les claus d'un debat que sempre acaba jugant un paper rellevant en la campanya.
Eva Sansa i Roger Fité són els números 1 i 2 de la candidatura de Ciutadans Compromesos de la parròquia de la Massana. Una vegada més, s'han d'enfrontar al "Qüestionari Matador" de l'Anna Mata i a la intel·ligència artificial d'aquesta casa, l'IRIS.
Els números 1 i 2 de la candidatura d'Avancem a la parròquia d'Encamp, Marta Pujol i José Luis Agudo, s'enfronten al "Qüestionari Matador" de l'Anna Mata i a l'IRIS, la intel·ligència artificial d'aquesta casa.
L'illa canària de La Palma és la gran protagonista amb Viatges Pyrénées. Pedro Soguero és qui ens ha atès per posar-nos en situació d'una destinació molt atractiva, de la qual coneixem tots els detalls, i aquells indrets que no ens podem perdre.
Cinemes Illa Carlemany presenta 3 estrenes. Wonka, que torna a la pantalla per conèixer la seva història abans de ser una de les figures més importants de la literatura infantil. Bull Run és un documental sobre les criptomonedes i la seva implicació en l'actualitat. Per últim, Anatomía de una caída, un thriller psicològic francès que ens parla de la família.
L'acord d'associació és més a prop. Aquest dimecres s'ha tancat la darrera ronda de negociacions polítiques i en parlem amb l'observador d'aquestes, Jaume Bartumeu. En comentem alguns detalls a tenir en compte, i la importància d'haver arribat al que buscava l'Executiu.
El secretari d'Estat d'Afers Exteriors, Landry Riba, ha estat la cara visible de les negociacions per l'acord d'associació amb la UE. ens parla de la importància de cobrir les necessitats del país en aquestes converses, però no deixem de banda la necessitat i la seva intenció d'explicar-ho de manera planera a la població abans del referèndum previst.
“LOVE LOVE LOVE” és un espectacle musical i teatral presentat per José Corbacho i Ramon Gener. Comencen la gira europea al país, concretament a la sala d'actes del Centre de Congressos d'Andorra la Vella. Comentem amb Corbacho tots els detalls de l'obra, així com la il·lusió que els fa aterrar al Principat.