Baixen les reclamacions registrades pel Servei d'Atenció al Consumidor

www.andorradifusio.ad

El nombre de reclamacions al Servei d'Atenció al Consumidor s´ha reduït en un centenar, respecte de l´any passat. Per sectors, tots baixen, excepte les queixes per les comissions de les entitats bancàries.

Des de l´1 de gener fins al 31 d´agost el Servei d´Atenció al Consumidor ha atès 477 reclamacions. Una dada que és inferior a la d´ara fa un any. El descens s'atribueix a la feina de pedagogia que s'ha fet els darrers anys.

Els sectors que reuneixen més queixes són els dels allotjaments turístics, amb 103 reclamacions, l´electrònica, amb 75, i els vehicles, amb 52. Els motius més freqüents són la deficiència del servei i la manca de conformitat amb el producte adquirit. A banda de les reclamacions habituals, des del Servei d´Atenció al Consumidor també destaquen les queixes del sector bancari, que tot i ser poques, proporcionalment, són les úniques que han crescut, arribant a 11.

Les relacionades amb l´habitatge han arribat a 26 i acostumen a estar relacionades amb el contracte, per exemple el termini per de preavís per deixar un pis i per tornar la fiança.

Els espanyols, amb 225 reclamacions, són els que més es queixen, seguits pels residents, que han estat 207, i molt lluny, pels francesos, amb només 23.

Informa: Anna Lladó
Imatges: Josep M. Garcia
Locució: Joan A. Sarmiento

Comparteix:

Andorra s'escapa del boom de les benzineres 'low cost' Comerços històrics que resisteixen el pas del temps