La carretera de la Comella, que uneix Andorra la Vella i Escaldes-Engordany, es mantindrà tancada en ambdós sentits per seguretat després d’una esllavissada de pedres ocorreguda durant la nit fins que dilluns els serveis tècnics decideixin si és possible obrir un carril alternatiu, tot coincidint amb l'inici de les obres d'estabilització del talús.
El servei de Conservació i Explotació de Carreteres (COEX) ha treballat a la matinada per retirar els rocs, deixant la calçada neta. La mesura és, sobretot, per prevenció i per garantir la seguretat.
La caiguda de pedres s’ha produït entre els quilòmetres 4,5 i 5, prop de la urbanització Comella Parc i La Plana.
Els veïns de la zona poden accedir sense cap problema als nuclis residencials, però, per ara, els cotxes no poden anar d'Andorra la Vella a Escaldes-Engordany.
A la zona afectada ja es va produir fa poc una incidència similar, una caiguda de rocs. D’aquí que s'adjudiqués a l'empresa constructora Edicom, per gairebé 180 mil euros, els treballs d'estabilització del talús, que precisament començaran dilluns vinent. Serà llavors quan el comú decidirà si és possible reobrir un carril alternatiu perquè els vehicles hi puguin tornar a circular.
Informa: Redacció
Comparteix: