Tres conductors de Coopalsa sancionats per no tenir la documentació en regla

Almenys tres conductors de Coopalsa han estat multats per la poli

Almenys tres conductors de Coopalsa han estat multats per la policia per no tenir tota la documentació en regla. Els xofers tenien carnets de conduir no homologats.

Segons ha pogut saber Ràdio i Televisió d'Andorra, els agents han fet aquesta setmana inspeccions aleatòries i han comprovat que alguns carnets de conduir encara no estan homologats. Les sancions van de 200 a 400 euros. De moment, aquests treballadors no poden fer els torns al volant mentre no s'aclareixi la situació.

Quant a l'aplicació dels horaris intensius, aquest dijous ja s'ha aplicat una línia sencera amb les condicions que va establir el laude que va resoldre el conflicte laboral entre personal i empresa.

Informa: Redacció

Informa: Sílvia Mestre

Comparteix:

 Andorra la Vella rebaixa l'impost a empreses implicades en projectes d'habitatge Escaldes-Engordany compra terrenys per evitar la construcció d’una carretera a la vall del Madriu