
Les seleccions d'Andorra i Letònia s'han entrenat aquest dijous a l'Estadi Nacional per a l'estrena de divendres en aquest mateix escenari la fase de classificació del Mundial del 2026.
El FC Andorra porta tota la temporada patint el mal estat del terreny de joc. Koldo Álvarez no ha volgut fer referència perquè encara no havia trepitjat la gespa. Amb la inauguració de l'Estadi d'Encamp la selecció perdrà la condició d'inquilí eventual en els seus partits.
Una fórmula que sempre ha funcionat a Koldo Álvarez és la barreja entre jugadors experimentats i joves, aquesta convocatòria segueix el mateix camí amb la tornada de Marc Vales i Marc Rebés i molts joves, alguns encara pendents de debutar com Aaron Rodrigo. Amb 42 anys Marc Pujol continua sent un fix, el migcampista no pensa en la retirada.
L'Andorra-Letònia començarà aquest divendres a tres quarts de nou, en directe per Ràdio Nacional i Andorradifusió.ad.
Informa: Cesc Sanjuan
Imatges: Ricard Tenza
Comparteix: