El dia després de rebre el suport oficial per fer front a l´ascens administratiu a l´ACB, el Bàsquet Club Andorra comença a treballar en un projecte que comportarà molts canvis en la seva estructura. Un dels objectius és arribar a la xifra de 3.000 abonats.
Després de rebre ahir l´impuls decisiu, amb l´anunci de la subvenció del Govern i el suport de MoraBanc, el Bàsquet Club Andorra comença tres mesos de posada a punt per militar a l'ACB.El primer pas arribarà demà a la tarda, amb la inscripció a Barcelona. Coincidint amb aquest tràmit, el club presentarà un avantprojecte de remodelació del Poliesportiu d´Andorra per adapatar-lo a les exigències de la nova categoria. Per això farà falta ampliar la capacitat actual, de 2.200 espectadors fins als 5.000. La instal·lació, ja sense els mòduls del Casal de l'Esport, haurà d´estar a punt per a l´inici de lliga, el primer cap de setmana d'octubre. En el vessant esportiu, el primer objectiu serà renovar Joan Peñarroya, el tècnic que ha portat l´equip a l´ACB després d´un cicle de quatre temporades que va arrencar a LEB plata. El tècnic egarenc serà l´encarregat de dissenyar una plantilla que manté en contracte Jordi Trias, David Navarro i Asier Zengotitabengoa. Tres jugadors més, Marc Blanch, Shaun Green i Thomas Schreiner, també tenen molts números per continuar. L´ascens comportarà molts canvis en l´estructura del club, que haurà de crear noves àrees com la social, l´administrativa i la de comunicació. L'ascens del segon equip a l´EBA també obligarà a potenciar el filial.Una aventura que no tindria sentit si no es rebés el suport de l´afició. El club s´ha posat com a objectiu passar dels 1.300 socis de l´actualitat fins als 3.000. Aviat la junta directiva decidirà les noves quotes, que intentaran premiar la fidelitat dels abonats actuals, i dissenyarà una ambiciosa campanya de captació.Informa: Joan López