Comença el compte enrere per l'Andorra Ultratrail 2015

www.andorradifusio.ad

Aquest migdia s'ha presentat la setena edició de l'Andorra Ultratrail, que tindrà lloc del 25 al 28 de juny. Ha estat en un acte a Ordino, on s'han explicat les xifres més destacades així com les novetats principals.

Queden menys de dues setmanes perquè arrenqui l'Andorra Ultratrail. Per setena vegada, aquesta espectacular cursa de muntanya arribarà al país i amb ella, tot el que un esdeveniment d'aquestes característiques comporta. Tot i la seva magnitud, però, la prova andorrana no vol perdre la seva essència.

El director Andorra Ultratrail, Gerard Martínez ha explicat que els moments més macos de l'Andorrra Ultratrail es viuen a l'arribada “el diumenge per la tarda especialment ja que és la mostra del que significa superar-se i crec que és una lliçó de vida per molts de nosaltres, també pels més joves."

Es tracta d'una cita on més enllà del cronòmetre, el més important és poder arribar a la meta. Amb un índex de 'finishers' de prop del 58%, avui en la presentació, les autoritats han volgut lloar aquesta fita. El ministre de Turisme, Francesc Camp ha subratllat que "el que compta és acabar. Per això de potenciar, des de que existeixen aquestes proves, el concepte de ‘finisher' ja que això va més enllà del cronòmetre."

Ara, ja només cal esperar els darrers inscrits i sobretot, que arribi el 25 de juny, quan es donarà el primer tret de sortida a les 5 curses que hi formaran part.

Informa: Xavi Bonet Imatge: Andrés González-Nandín

Comparteix:

Navarro renova per dues temporades més La selecció de futbol cau contra Xipre per 1 a 3