Shannon Evans i Nikos Chougkaz aniran amb les seves seleccions a la finestra FIBA d'aquesta setmana. Seran les dues úniques baixes per a Joan Plaza.
Chougkaz serà amb Grècia i s'enfrontarà a la República Txeca divendres i als Països Baixos dilluns. Qui tindrà un calendari més complicat és Evans, que disputarà tres partits entre divendres i diumenge contra Angola, Tunísia i Kenya. La resta de l'equip s'entrenarà amb normalitat.
I encara en bàsquet, l'Unicaja d'Ibon Navarro va proclamar-se campió ahir de la Copa en superar el Reial Madrid, per 93 a 79. Dos anys després els malaguenys tornen a guanyar el títol amb una gran exhibició de Kendrick Perry, MVP de la final, amb 27 punts i 8 assistències.
Informa: Joel Romero
Imatges: Lliga Endesa
Comparteix: