El FC Andorra desaprofita una nova oportunitat contra l'Amorebieta (1-1)

Un gol matiner d'Álvaro Marín ha posat per dava

Un gol matiner d'Álvaro Marín ha posat per davant l'Amorebieta en una de les poques ocasions dels locals. La rèplica l'ha posat Erik Morán al minut 74 a la sortida d'un córner, tot i que el marcador fa curt per als de Beto Company que continuen fora del play-off d'ascens.

El FC Andorra ha saltat a Urritxe sense una de les seves peces fonamentals com és l'extrem Josep Cerdà. Beto Company l'ha descartat abans d'enfrontar-se a l'Amorebieta després de no trobar-se en plenitud de condicions i no haver entrenat amb prou feines durant la setmana. A més, se li ha unit l'absència de Jesús Clemente per complir cicle de targetes.

El tècnic ha apostat per sortir contra els bascos amb Pau Casadesús, Juanda i Dani Villahermosa com a novetats. De fet, el migcampista s'està consolidant cada cop més a l'onze titular.

L'Andorra ha pogut fer el primer en la primera acció del partit amb una conducció de Pau Casadesús per a Manu Nieto que el davanter no ha enviat fregant l'escaire. Tot i això, en la primera jugada de perill de l'Amorebieta, una errada d'Álvaro Peña l'han aprofitat els bascos per fer el primer amb una rematada dins de l'àrea petita d'Álvaro Marín a plaer. 1 a 0.

Els de Company han patit per triangular en un terreny de joc molt malmès, però al 26 una conducció de Juanda Fuentes ha estat a punt de convertir-se en l'empat tot i que no ha trobat rematador. L'extrem ha provat fortuna minuts més tard amb un xut sec al primer pal amb Unai Marino salvant el gol.

En la darrera acció de la primera meitat, Villahermosa ha recuperat una pilota a la frontal de l'àrea i l'ha cedit per Nieto, tot i que el xut del davanter ha sortit molt centrat. Al descans, 1 a 0.

El pas per vestidors ha anat acompanyat d'un triple canvi de Company donant entrada a Erik Morán, Almpanis i Trigueros. Les modificacions han tingut efecte i l'Andorra ha buscat més porteria sent clar dominador del partit amb accions molt clares de l'extrem grec i Lauti.

Al 74, Erik Morán ha fet el gol de l'empat en un córner servit per Juanda. El migcampista ha rematat completament sol en boca de gol per posar l'1 a 1.

Lluny de millorar, l'Andorra s'ha deixat anar i al final s'ha mantingut l'empat. Una nova oportunitat perduda per als de Company que es mantenen sisens a la classificació amb 42 punts, un menys que el Barakaldo que marca el tall del play-off d'ascens.

El pròxim partit arribarà diumenge a les dotze del migdia al Nacional contra l'Arenteiro.

Informa: Joel Romero

Foto: FC Andorra

Comparteix:

Victòria solvent del VPC contra el Toro (13-45) No Olm no party