
La selecció de rugbi viatjarà aquesta setmana a Xipre per jugar un altre partit de la Copa d'Europa. El seleccionador, Jeannot Martinho, ha hagut de convocar jugadors joves i fins i tot recuperar-ne d'altres més veterans, ja que les baixes, sobretot al paquet davanter, són molt abundants. És el cas de Gerard Soteras.
Gerard Soteras torna, 6 anys després, a la selecció. La seva convocatòria és deguda a les múltiples baixes que té Jeannot Martinho per al partit d'aquest cap de setmana a Paphos, Xipre. Segons el seleccionador, la convocatòria arriba motivada per la feina excel·lent que Soteras fa actualment i està convençut que "la temporada vinent serà un jugador important".
El jugador és plenament conscient que dissabte tindrà un paper important contra Xipre. P"Jugar amb Andorra sempre fa il·lusió", assegura. I també sap que pot aportar experiència després de 6 anys fora de la selecció, tot i reconèixer que "físicament no és el mateix". .
Amb el retorn de Soteras als isards, la selecció continuarà entrenant-se fins dijous. Divendres al matí, l'equip se n'anirà cap a Xipre. El partit es podrà seguir en directe dissabte a les 13h per RNA i www.andorradifusio.ad.
Informa: Xavi Bonet Imatge: Víctor Reolid Locució: Yasmina Canedo
Comparteix: