El Mundial de curses de muntanya arrenca aquesta matinada amb sis representants andorrans

www.andorradifusio.ad

Tot és a punt per donar el tret de sortida al Mundial de curses de muntanya que tindrà lloc, a partir d'aquesta matinada, a la meca de l'alpinisme, la localitat francesa de Chamonix. Andorra arribava a la cita amb sis homes. Demà debuten Xavi Teixidó i Marc Llucià a l'ultra. Ferran Teixidó i Euan Prieto disputaran la vertical amb els germans Casal.

Aquests seran els sis homes que representaran Andorra a partir d'aquesta matinada, al Mundial de Chamonix. Els primers a fer-ho seran els més valents. Xavi Teixidó i Marc Llucià, participaran a la prova més dura, l'ultra de 83 quilòmetres. Els bons resultats del cap de setmana han revifat els ànims.

La sortida de l'ultra no es farà esperar, demà divendres a les 4 de la matí. Per davant 83 quilòmetres amb més de 6 mil metres de desnivell positiu al voltant del massís del Mont Blanc.

S'espera l'arribada dels primers classificats a dos quarts d'una del migdia. A les 4 de la tarda Ferran Teixidó i Euan Prieto participaran a la Vertical. Els germans Casal també hi prendran part per preparar la marató de diumenge.

Informa/imatge: Cesc Sanjuan    Locució: Yasmina Canedo

 

Comparteix:

La Travessa de les Tres Parròquies frega els 200 inscrits L'arribada de Juvenal completa un FC Santa Coloma de Champions