El River arriba als 1.145 socis

www.andorradifusio.ad
Avui ha estat un dilluns diferent al Bàsquet Club Andorra, i no ha estat per la derrota de divendres. A diferència de l'habitual, la roda de premsa postpartit s'ha celebrat al centre comercial que patrocina l'equip. El motiu: la renovació del contracte amb aquesta empresa. De retruc, s'ha fet balanç de la campanya d'abonats amb uns números que conviden a l'optimisme.
Avui els jugadors del River han sortit a fer la compra, sense oblidar la seva passió autèntica. A banda de la llista de la compra s'han emportat la renovació del contracte amb el centre comercial com a copatrocinador principal. L'acord és per la propera temporada. Avui s'ha signat el patrocini del River i també s'ha fet balanç de la campanya posa't còmode. El president del River Morabanc, Gorka Aixàss, ha explicat que el club s'havia marcat l'objectiu d'arribar al miler d'abonats i abans de tancar la campanya ja en són 1.145. Aquestes xifres suposen un increment net de 323 socis, un 39% més que la temporada passada. L'estratègia de comprar un seient també ha estat un èxit amb 670 localitats venudes. El pressupost encara no està tancat però rondarà els 900.000 euros. El River MoraBanc ha fet un pas endavant en la generació de recursos propis. Ara mateix el 41% del pressupost l'aporta el club i els patrocinadors privats. La resta, el Govern. Aixàs ha explicat com el clubha intentat "reduir la dependència institucional" però per poder reduir-la "les empreses necessiten eines per apostar per això més enllà del retorn que en puguin tenir". Per Aixàs, aquest estiu ha estat el millor de les últimes temporades en quant a l'obtenció de finançament privat i es mostra convençut que "tot és fruit de la bona marxa de l'equip". El pas definitiu per arribar a l'autogestió seria la normalització dels beneficis fiscals per a les empreses patrocinadores.Informa: Cesc Sanjuan

Comparteix:

Garcia destaca "la dinàmica positiva" del VPC i la selecció Florencio, de company de Purito a director d'equip