2,2 milions per promocionar la muntanya, el wellness i la cultura a l’estiu

www.andorradifusio.ad

Andorra Turisme destinarà 2,2 milions d'euros a la campanya d´estiu. Es preveu que el nombre de turistes, és a dir, els que pernocten com a mínim una nit, augmenti un 3% respecte l'any passat. Els públics més importants segueixen sent l'espanyol i el francès.

Andorra Turisme vol seguir potenciant l'oferta fora de la temporada d'hivern i fer conèixer el Principat també els mesos d'estiu. La tendència dels darrers anys ja ha estat positiva i s'espera que enguany seguirà creixent, sobretot al mes d'agost.

Per aconseguir-ho s'hi destinaran més de 2 milions d'euros. També s'amplia la dotació destinada a promocionar-se entre els majoristes de viatges. El gerent d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, assegura que "comparant les xifres amb el pitjor any de la crisi, el 2012, la situació és de creixement cada any". Destaca que "l'important és que podem arribar a tenir més de 930.000 turistes durant els mesos d'estiu".

El ministre de Turisme i Comerç, Francesc Camp, explica que "a l'estiu els clients contracten més directament les seves estades a Andorra, és un turisme més de proximitat que a l'hivern i no els calen touroperadors". Per això, afegeix, "la majoria de l'esforç es fa en la comunicació directa al client final, tot i que també s'incrementa el pressupost per a touroperadors, sobretot en els mercats més llunyans".

Espanya i França segueixen sent el públic que més visita el país, tot i que també es fan campanyes al Regne Unit, Irlanda, Alemanya, Bèlgica o els Països Baixos. Enguany es vol posar especial èmfasi en publicitar les activitats de muntanya, wellness i cultura. Camp posa en relleu que "si alguna cosa hem aportat els darrers anys és el fet de donar a conéixer la resta de l'oferta complementària". Enguany "es fa un reforç important de l'oferta de patrimoni cultural i natural del país; altres s'han creat des de zero, com el Cirque du Soleil o l'organtizació amb altres organismes d'esdeveniments esportius".

A banda de les campanyes tradicionals, també s'han ideat noves accions publicitàries com ara un capítol especial de "El Foraster" de TV3, un programa curt de viatges a França o introduint un anunci d'Andorra després dels tràilers d'algunes pel·lícules de Disney.

Informa: Judit Pedrós
Imatge: Vicente Bellot

Aquest és un dels anuncis d'aquesta campanya centrat en les activitats de muntanya:

 

Comparteix:

Un centenar d'alumnes participa en la tercera edició del concurs RECrea El jutge De la Mata assegura que Jordi Pujol era el propietari dels diners que el seu fill tenia a Andorra