21 milions d'euros per a una temporada d'esquí que vol obrir el 30 de novembre

www.andorradifusio.ad

Grandvalira Resorts, que engloba Ordino Arcalís, Pal Arinsal i Grandvalira, ha presentat aquest dimarts la temporada 2024-2025, amb una inversió de 20,9 milions d'euros. La previsió d'obertura per a les tres estacions és el 30 de novembre, tot i que Ordino Arcalís podria obrir una setmana abans si es compleixen les previsions meteorològiques i ser la primera estació a estrenar-se, com l'any passat.

El director de màrqueting de Grandvalira Resorts, David Ledesma, assegura que la partida dels 20,9 milions d'inversió més gran va encaminada a la neu artificial. "El pastís més gran de les inversions aquest any per un costat està amb neu artificial, amb 129 canons nous". En aquest sentit, ha afegit que ha sigut el factor clau que els "ha salvat les dues últimes temporades" i el fet diferenciador "que converteix Andorra en una garantia de neu i això és bàsic".

Entre les novetats, hi ha una nova app que permetrà la geolocalització i que és el primer pas perquè el forfet estigui integrat al mòbil.

També l'aposta per la gastronomia es reforça amb l'arribada del xef Nandu Jubany a Grau Roig.

Campanya d'hivern d'Andorra Turisme

Paral·lelament, Andorra Turisme invertirà 3,1 milions d'euros per a aquesta campanya hivernal.

Una xifra menor a l'any passat perquè el 2025 no hi ha Copa del Món d'esquí, fet que ha reduït la partida destinada a patrocinis i esdeveniments.

A més, la societat busca atreure el turista de mercats més llunyans, que garanteixen més dies d'estada, però sense oblidar el de proximitat.

Informa: Sergi Cano

Comparteix:

L'excap d'Afers Interns de la Policia Nacional assegura que Joan Pau Miquel li va donar les dades dels Pujol Joaquín Achucarro tocarà peces dels seus "amics" compositors