MoraBanc, la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis d’Andorra (CCIS), i la consultora especialitzada en transformació digital Iniced col·laboren per elaborar el primer estudi sobre la maduresa digital de les empreses a Andorra.
Aquest informe s’elaborarà a partir d’enquestes adreçades a responsables de més de 400 empreses amb diferents perfils amb preguntes relacionades amb catorze indicadors clau en la transformació digital.
Es tindran en compte àmbits com ara la visió empresarial, la relació amb els clients, l’equip i les dinàmiques de treball internes i el negoci digital. A partir de les respostes dels participants es determinarà l’índex de maduresa digital, una dada que serveix de referència per calibrar el ritme al qual el col·lectiu empresarial del país s’adapta als nous temps.
El projecte el desenvolupen MoraBanc, que ja fa temps que ha invertit esforços i recursos en esdevenir un banc digital de referència, la Cambra de Comerç, que veu en la digitalització un camí indispensable per a la competitivitat de les empreses, i Iniced, que ja elabora un informe com aquest a Espanya i que acaba de publicar els resultats de la segona edició.
L’informe de maduresa digital d’Andorra es presentarà públicament i serà un contingut obert al país i qualsevol institució interessada a treballar per a la transformació digital del Principat.
Informa/fotografia: Agència ANA
Comparteix: