"Abrakadabra", una de les apostes de l'Andorra Crea

www.andorradifusio.ad

La setmana vinent es presenta l'Andorra Crea. Aquesta vegada, la cita biennal per promocionar el talent d'Andorra aposta per ajudar a tirar endavant produccions com "Abrakadabra", una peça còmica que reflecteix on és capaç d'arribar l'ésser humà per cobdícia. Joan Anton Rechi ja n'ha començat els assajos, això sí, amb actors avantatjats.

A l'Animal Escola de Teatre s'ha començat a assajar "Abrakadabra" de Juanma Casero, i comencen amb el text après.

"És important que se sàpiguen el text per tenir el ritme que busco, que sigui trepidant, que no hagin de pensar en el que diuen, que no hagin de concentrar-se en el que diuen, sinó en les accions i el personatge."

Joan Anton Rechi, director d'Abrakadabra

"És molt curós minut a minut d'espectacle. Puges en ordre cronològic i la veritat és que està essent una experiència tremenda."

Joan Hernández, actor d'esperit

"El Joan Anton ho agafa tot, estàs fent una cosa i dient una altra, és molt guai."

Meri Duró, actriu de mare

Meri Duró interpreta la mare de dos fills a qui li ha tocat la loteria l'últim dia de la seva vida. L'obra parla de la cobdícia i de solucions desesperades, i com de, si cal, aquí no descansarà ni una ànima per trobar el dècim com Joan Hernández que fa un paper estel·lar al costat d'una mèdium que porta el nom de l'actriu que li dona vida.

"El Juanma em va dir: 'Tinc un paper petit per tu'. El personatge té una gran entrada i apareix per contextualitzar el paper de la Irina Nikolaeva Sofistikaya, perquè hi ha una tradició familiar d'aquesta mena de modus operandi."

Joan Hernández, actor d'esperit

"S'hi van succeint una sèrie de fenòmens que no s'esperava, es va tensionant i, com a tota comèdia, s'hi van fent girs de full perquè cada vegada la situació sigui més còmica."

Irina Robles, actriu de mèdium

Aquesta peça és una de les apostes de l'Andorra Crea, una acció benvinguda perquè incentiva la creació i fa que es pugui exportar.

"Que vinguin programadors, que vegin el que fem aquí i que ho exportin. Jo espero que tingui llarga vida i n'estic convençut. Estarà molt bé."

Joan Anton Rechi, director d'Abrakadabra

Oriol Guillem, Eli Terri, Joel Pla, Elena Santiago i Toni Zamora completen un repartiment que prepara l'estrena que es farà al Prat del Roure 

Informa: Rosa Alberch

Imatges: Nil Forcada

Comparteix:

Concòrdia vol detalls sobre els protocols en casos de violència de gènere Andorra participa en més de 20 projectes europeus de cooperació transfronterera