Acord entre Andorra Turisme i National Geographic per solucionar els problemes de país

www.andorradifusio.ad

Nou acord de col·laboració entre Andorra Turisme i National Geographic. En aquest cas, s'ha vinculat un nou producte audiovisual amb les problemàtiques que viu el país.

D'una banda, es faran tres vídeos amb persones arrelades al país que expliquin a fora quins són els punts forts i febles del país. Aquesta debilitat servirà perquè un grup d'experts d'Andorra i de fora posin sobre la taula millores clares que es podrien implementar tant a curt com a llarg termini.

Els experts es dividiran en 6 grups i se centraran en tres reptes clars: La massificació, el turisme premium i el de salut. Es preveu que a la tardor vinguin al país i es reuneixin amb un comitè que serà qui acabi decidint quines es poden implementar i quines no. 

Javier Corso, col·laborador de National Geographic, assegura que en els propers dies es farà "la selecció dels principals perfils dels quals s'explicaran les històries i la preselecció d'aquells candidats a participar en aquesta taula d'innovació per generar aquestes idees de diferents perfils".

Per la seva banda, el director general d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, constata que això serà un nou hub "per millorar l'oferta d'Andorra. I d'aquests projectes hem de mirar la línia vermella i que hi hagi una possibilitat d'execució".

D'altra banda, sobre Disney, s'ha anunciat una nova col·laboració amb un espot de dibuixos que sortirà a les diferents plataformes a final de setmana.

Informa: Òscar Serrano
Imatges: Pere Besolí

Comparteix:

Preocupació per l'augment de fragilitat entre la gent gran i la necessitat d'atendre-la per fomentar l'autonomia Comença la rehabilitació de tres ponts d'Escaldes-Engordany