Andorra Telecom i la CASS, els serveis més criticats per la població
Aquest navegador no admet l'element de vídeo.
Andorra Telecom i, encara més la CASS, són els serveis públics que més crítiques generen entre la població. L'Observatori del primer semestre de l'any assenyala el temps d'espera per ser atès o el mal funcionament com a problemes principals. Els serveis de Tràmits, tant comunals com del Govern, són, en canvi, els que millor nota treuen.
La Caixa Andorrana de la Seguretat Social i Andorra Telecom són, amb molta diferència, les administracions que pitjor nota treuen en l'enquesta del Centre de Recerca Sociològica (CRES) sobre els serveis públics. Pel que fa a la CASS, la insatisfacció s'enfila fins a gairebé un 40%. Entre els aspectes més criticats pels usuaris destaquen el temps d'espera per ser atesos, la dificultat dels tràmits o el tracte de les persones que treballen de cara al públic.
En el cas d'Andorra Telecom les tarifes, per cares, el monopoli, el mal funcionament dels serveis, el temps de resolució de les gestions o la professionalitat en el tracte són els aspectes més negatius per la població. Això situa la companyia amb un 31% d'enquestats poc o gens satisfets.
A l'altra cara de la moneda hi ha els serveis de Tràmits comunals i del Govern, que superen el 80% d'acceptació entre la ciutadania. Els resultats, en general, són molt similars als de l'Observatori del 2014, quan es van fer les mateixes preguntes.
Informa: Jordi Cama